Manuel Fernandez Amezaga, Sodexo BRS România: Oamenii se obişnuiseră să ia prânzul la restaurant, dar stilul de viaţă şi obiceiurile de consum ale angajaţilor s-au schimbat. „Anul trecut am asistat la o creştere de aproape 55% a tranzacţiilor online.“
În 2020, stilul de viaţă şi obiceiurile de consum ale angajaţilor s-au schimbat, iar modul de utilizare a tichetelor de beneficii extrasalariale s-a schimbat şi el, spune Manuel...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul apei Aqua Bilbor, preluat de grupul Agro-Chirnogi SA şi Maria Trading
- Exclusiv ZF Corporate Analiză „Made in România“, lider de piaţă
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Cei mici care au reuşit
- Mihai Găvan, TotalSoft: studiile arată că folosirea AI poate creşte productivitatea şi că o nouă tehnologie aduce cu sine noi joburi
- Fortim: Companiile au închiriat în 2023 mai putine spatii de birouri în afara Bucureştiului, centrele regionale generând doar 18% din volumul raportat în Capitală. Cel mai mic grad de neocupare este la Iaşi (7%) şi cel mai mare la Bucureşti (15%)