Magazinele Brico Dépôt din România au avut vânzări cu 19% mai mari în S1/2021 faţă de S1/2020. Vânzările online reprezintă în acest moment 19% din vânzările totale ale grupului
	
	
	 
Grupul britanic Kingfisher, care deţine în România magazinele de bricolaj Brico Dépôt, şi-a majorat vânzările de pe plan local cu 19,2% în prima jumătate a anului 2021 faţă de...
				Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- România este şi în acesta an cel mai mare exportator de cereale din UE şi a avut livrări record de oi, vaci şi păsări, estimate la 500 mil.euro
 - Fortim Trusted Advisors: Investitorii români ocupă prima poziţie în clasamentul achiziţiilor de proprietăţi imobiliare comerciale în 2025, cu tranzacţii de 163 milioane de euro. Locurile următoare sunt ocupate de Marea Britanie şi Ungaria
 - Suprafaţa cultivată cu rapiţă continuă să crească în fermele româneşti după ce în 2025 cultura a fost un pariu câştigător, însă în vestul ţării s-a instalat seceta
 - Retailerul român Annabella a început să îşi pună sigla pe magazinele Profi preluate. Retailerul reintră astfel pe piaţa din Bucureşti. FOTO
 - Ioana Pantelimon, Froopt: Consumul de produse bio din România este la 2-3 euro de persoană, în timp ce în Germania, Franţa sau Elveţia ajunge şi la 100 de euro pe an