„Este loc pentru mai multe magazine“. Cum vrea METRO, care a deschis drumul comerţului modern în România, să-şi mărească prezenţa într-o piaţă tot mai concurenţială: încă trei magazine cash & carry în următorii ani şi câteva sute de unităţi La Doi Paşi Extra

♦  METRO a intrat pe piaţa din România în 2016, deschizând porţile comerţului modern. A urmat o perioadă de creştere a accelerată, cu mai multe deschideri, dar de circa un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.