Lidl a urcat pe locul cinci în topul celor mai mari importatori din România, câştigând încă o poziţie. Nemţii au adus de peste hotare bunuri de peste 1 mld. euro. Nemţii au venit cu un model diferit pe piaţă şi anume au pariat pe mărci private, 80% din produsele de la raft purtând un brand al companiei
♦ Discounterul german a intrat pe piaţa locală oficial în 2011 când a preluat reţeaua Plus Discount ♦ Mărcile private sunt produse în aceeaşi fabrică pentru mai multe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce aşteaptă de la 2026 cei mai puternici executivi din comerţul alimentar, care administrează afaceri de 70 mld. lei: „Vedem o economie care face eforturi să îşi regăsească echilibrul după ani de incertitudini“
- România mai adaugă o fabrică de biciclete. Simplon, producător austriac de biciclete, anunţă deschiderea unei fabrici în Timişoara la începutul anului viitor
- Grafic: Radiografia pieţei de mezeluri
- Grafic: Ce dinamică au avut cele 20 de acţiuni din BET pe perioada ofertei de listare a Cris-Tim
- Francezii, în faţa unei posibile crize de ouă