Lidl: În sezon, 70% din fructele şi legumele din magazine sunt româneşti. În extrasezon ponderea scade la 30%
Retailerul german Lidl, activ pe segmentul de discount, are în sezon majoritar fructe şi legume româneşti în magazine, ponderea acestora ajungând la 70%, potrivit lui Claudius Kisfaludy,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Temu din China înregistrează mai mult de o dublare a profiturilor sale din UE, la aproape 120 milioane dolari, deşi are doar opt angajaţi
- Guvernul maghiar lansează noi măsuri fiscale şi financiare de susţinere a fermierilor
- Va fi Europa paradisul consumatorilor de fashion? După exportatorii chinezi de textile şi haine, şi cei indieni vor să inunde piaţa europeană cu produse ieftine. Vor urma exportatori şi din alte ţări?
- A pierdut Europa cursa AI înainte de a o începe?
- Şase ani de Afaceri de la zero şi primii noştri milionari. Braşovenii de la Office Vision, magazin de produse de papetărie şi birotică, au ajuns la 2 mil. lei afaceri. „Experienţa ne-a ajutat cel mai mult“