Leroy Merlin vizează peste 10% din vânzări în online şi anunţă trei noi magazine în 2025. Retailerul francez pregăteşte extinderea reţelei şi în 2026–2027. Compania îşi propune ca vânzările din e-commerce să depăşească 10% din total în următorii ani
♦ Leroy Merlin România, parte a grupului francez ADEO, îşi accelerează ritmul de dezvoltare pe piaţa locală şi anunţă trei noi deschideri în 2025, în paralel cu extinderea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sondaj: 63% dintre români îşi cresc cheltuielile de sărbători, procentul ajunge la 80% în rândul Generaţiei Z
- INS: Investiţiile nete realizate în economia naţională au crescut în primele 9 luni/2025 cu 3,9%. Din suma totală de 143 mld.lei, construcţiile au atras aproape 40%, iar industria şi comerţul au atras, în medie, 20%
- Rata anuală a inflaţiei s-a menţinut în noiembrie la 9,8%. Alimentele s-au scumpit cu 7,6%, mărfurile nealimentare cu 10,7%, iar serviciile cu aproape 11%
- Ce se mai întâmplă în agricultură: Al Dahra, care controlează Agricost, cea mai mare fermă din România şi Europa, ridică miza pe terenuri agricole după ce a anunţat că renunţă la trading
- Retailerul rus Fix Price îşi va deschide primele magazine din Serbia în primul trimestru din 2026