Leroy Merlin vizează peste 10% din vânzări în online şi anunţă trei noi magazine în 2025. Retailerul francez pregăteşte extinderea reţelei şi în 2026–2027. Compania îşi propune ca vânzările din e-commerce să depăşească 10% din total în următorii ani

♦  Leroy Merlin România, parte a grupului francez ADEO, îşi accelerează ritmul de dezvoltare pe piaţa locală şi anunţă trei noi deschideri în 2025, în paralel cu extinderea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.