Lanţul Starbucks a deschis a treia cafenea din Cluj-Napoca şi a ajuns la 50 de unităţi pe piaţa locală
Grupul polonez AmRest, care operează Starbucks în România, continuă extinderea reţelei în ţară prin deschiderea celei de-a treia cafenele din Cluj-Napoca, în centrul comercial Platinia...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mădălina Libianu Draghici şi-a transformat pasiunea pentru bijuterii în business şi în 2019 aşteaptă venituri de 200.000 de euro, duble faţă de anul trecut
- România este principalul exportator de viori al Europei către statele non-UE: 14.000 de viori, dintr-un total european de 47.500
- McDonald’s a ajuns la o reţea de 82 de restaurante pe piaţa locală după ce a inaugurat cel mai recent restaurant din Capitală
- „În căutarea brandului de ţară“. Consumul de apă minerală din România este sub media UE, iar producătorii se uită către alte pieţe: „Trebuie să profităm de calitatea şi de numărul de resurse minerale“
- Bianca Grama coordonează activitatea retailerului de cosmetice şi parfumerie Marionnaud pe patru pieţe