Lanţul de magazine de bijuterii Teilor are în plan investiţii de 30 de milioane de lei până la finalul acestui an în extinderea reţelei de magazine în România, Polonia şi Ungaria. ”Ne dorim ca reţeaua din străinătate să fie cel puţin egală cu numărul de magazine din România”
L anţul de magazine de bijuterii Teilor are în plan investiţii de 30 de milioane de lei până la finalul acestui an în dezvoltarea reţelei de magazine în România, Polonia şi Ungaria,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Românii devin mai prudenţi de Black Friday: 4 din 10 îşi taie bugetul chiar la jumătate, iar 2 din 10 renunţă complet la cumpărături
- Investiţiile sunt cel mai bun semnal pentru economie. Dan Şucu, proprietarul Mobexpert: Trebuie să găsim soluţii prin care să aducem optimism, suntem antreprenori români, ne interesează ce facem în România
- Grupul Maxagro, deţinut de familia Zifceak, producător de cereale şi lapte din judeţul Timiş, face pasul spre procesare: 30 mil. euro merg într-o moară şi o fabrică de pâine
- Interviu ZF. Horia Cardoş, Agroland: Avem planificate investiţii de 35 mil. euro în următorii ani, investiţii care ne vor permite să ne triplăm businessul până în 2030, la peste 200 mil. euro. România are mult potenţial
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. Adrian Busuioc şi Pascale Misăilă sunt unii dintre primii 40 de francizaţi ai businessului 5 to go şi au reuşit să acopere, cu 11 cafenele, o bună parte din Bucureşti