Lanţul de magazine Penny: Observăm o creştere semnificativă a frecvenţei în magazine şi o reducere relativă a coşului de cumpărături. Per total, evoluţia like for like este pozitivă
♦ Retailerul german cu profil discount are pe plan local peste 280 de magazine şi are în plan să continue expansiunea până la 600 de unităţi până în 2029.
Retailerul de tip...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Reţeaua Froo, dezvoltată de grupul polonez Żabka, a deschis un nou magazin în Bucureşti, în clădirea de birouri America House, având peste 120 de unităţi în 3 oraşe din România
- Analiză De ce e nevoie de fabrici şi industrie: Investiţii de peste 300 milioane de euro au transformat România în cel mai mare exportator de espressoare din Europa şi al doilea din lume
- Premierul Bolojan nu mai vrea să plafoneze adaosul comercial la alimentele de bază de la 1 octombrie, iar PSD spune că inflaţia va urca de la 10% la 14% în decembrie
- Antreprenori locali. Reţeaua Sofiaman a ajuns la 20 de unităţi şi continuă expansiunea
- Noul magazin asiatic din Budapesta este un adevărat succes