L’Oreal: Am continuat să dezvoltăm zona de comerţ electronic, însă vine la pachet cu provocări logistice. Gigantul francez este liderul pieţei locale de cosmetice cu afaceri anuale de peste 500 de milioane de lei
♦ Grupul a reuşit chiar şi în pandemie să îşi menţină businessul pe un trend ascendent, deşi ritmul de creştere s-a temperat.
Grupul francez L’Oreal va investi în 2021 în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- BRD şi Auchan lansează, în premieră în România, un pachet de soluţii de finanţare sustenabilă, dedicat exclusiv furnizorilor retailerului
- Sergiu Manea, CEO al BCR, despre Cris-Tim, listată la BVB: Cris-Tim şi-a demonstrat relevanţa şi ambiţia printr-un IPO cu o suită de premiere. BCR a fost partener al Cris-Tim Family Holding peste 20 de ani
- Bursă. Acţiunile Sphera cresc cu peste 3% în aşteptarea dividendului special. AGA are loc astăzi
- Pagina verde. Ioan Vâţ, ALPLA: Ambalajul de plastic nu este rău în sine, dar odată ce este aruncat în natură, timp de 100 de ani va fi martorul indisciplinei
- Pagina verde. Econews ZF