ZF Branduri Româneşti

Jean Valvis, proprietar Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti: Este important să inveşteşti in brand şi în promovare. Pentru Aqua Carpatica am avut un buget de marketing de 50% din cifra de afaceri

Au fost două elemente care au condus la succesul brandului şi anume, şansa de a descoperi izvorul din România care are caracteristica principală zero nitraţi şi decizia conştientă de a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.