Irina Măndoiu, CEO Policolor-Orgachim: Am previzionat un buget de investiţii de peste 20 de milioane de lei pentru următorii trei ani. Grupul Policolor-Orgachim şi-a majorat cifra de afaceri cu 24,3% în primele 11 luni ale anului 2021 şi EBITDA cu 37%, lucrând cu o echipă de peste 700 de angajaţi
♦ Grupul a pus anul trecut accent pe digitalizare şi pe crearea unor condiţii mai bune de muncă şi estimează că anul 2022 va aduce un trend crescător pentru construcţii....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Colliers: 2025 a început foarte bine pentru sectorul construcţiilor, cu un nivel de activitate ridicat. Totuşi, în ultimele săptămâni am început să vedem semne care indică o posibilă încetinire în perioada următoare
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Retail îmbrăcăminte, încălţăminte
- Afaceri de la Zero. Când arta şi studiile duc spre mic antreprenoriat. Care este povestea ZsaZsa, un brand clujean definit de imprimeuri cu animale şi flori
- ZF Agropower. Lanţul de băcănii Moara Veche a lansat brandul propriu Moş Ilie sub care vinde produse alimentare făcute de producători locali şi vrea să îl ducă la export
- România are peste 200.000 de copii între 10 şi 15 ani cu obezitate, în vreme ce piaţa locală atrage tot mai mulţi jucători de fast-food