Ionuţ Ardeleanu, CEO al Auchan România: Creştem peste piaţă şi asta fără să avem o expansiune la fel de alertă precum a concurenţei. Strategia din ultimii ani de accelerare a vânzărilor dă rezultate
♦ Avansul a fost sub inflaţie ♦ Retailerul e activ în România pe multiple canale, de la hipermarket la discount şi de la supermarket ori proximitate modernă la online l În total,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF – AmCham. Alex Filip, director general adjunct, Purcari: Ambiţia este un factor diferenţiator pentru mediul de business din România
- Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Românii caută mărci locale, dar avem nevoie de etichete clare: ce anume este produs românesc?
- Cine este noul acţionar al La Fântâna? Una dintre cele mai bogate familii din Suedia a plătit circa 150 milioane de euro pentru businessul românesc
- Analiză Care sunt businessurile locale care prind avânt în comerţul alimentar şi cine sunt pionierii acestui sector?
- Grafic: Care sunt industriile care atrag cele mai mari ISD-uri