Un proiect ZF realizat în parteneriat cu CEC Bank
Investiţi în România! Polonezii de la ANSWEAR au început să listeze designeri români: brandul de modă Nissa este primul care capătă acces la celelalte 6 pieţe ale grupului
♦ ANSWEAR vrea să ajungă de la 350 la 500 de branduri listate până la finalul anului. Comerţul online se îndreaptă spre 6 mld. euro în 2021, în timp ce segmentul de fashion...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 47. Ursus Breweries
- Exclusiv ZF Corporate 45. JTI România
- Exclusiv ZF Corporate 44. Philip Morris România
- ZF AGROPOWER. Cum a reuşit o tânără să pună brandul Bömbi pe harta internaţională a brânzeturilor ”E o concurenţă uriaşă”
- Mâncaţi fructe şi legume de Crăciun şi Anul Nou! România, cel mai scăzut consum de fructe şi legume din Uniunea Europeană, în ciuda potenţialului agricol ridicat