Un proiect ZF realizat în parteneriat cu CEC Bank
Investiţi în România! Polonezii de la ANSWEAR au început să listeze designeri români: brandul de modă Nissa este primul care capătă acces la celelalte 6 pieţe ale grupului
♦ ANSWEAR vrea să ajungă de la 350 la 500 de branduri listate până la finalul anului. Comerţul online se îndreaptă spre 6 mld. euro în 2021, în timp ce segmentul de fashion...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- Exclusiv ZF Corporate Tradiţia e ADN-ul poporului
- Agricover Holding încheie 2023 cu profit net consolidat de 44 mil. lei. Compania anunţă că începând cu 2024 vrea să introducă distribuirea sub formă de dividende a 30% din profit
- Bursă: Purcari Wineries preia integral acţiunile cramei Timbrus Purcari Estate şi ajunge la un portofoliu de aproape 1.600 de hectare de podgorii de viţă-de-vie