Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank
Investiţi în România! Ana Maria Gagiu, Elegance Decor: Se fac investiţii în HoReCa pentru reamenajări şi săli de evenimente mai mari. Investitorii se pregătesc pentru 2021
♦ Elegance Decor are în plan pentru anii următori construcţia unei fabrici de profiluri decorative de faţadă în România, o investiţie de aproape 300.000 de euro.
Piaţa de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dan Lupu, fondator, Mizar: Este important ca acele branduri care au căpătat cunoştinţe foarte bune în ceea ce priveşte produsele de o calitate superioară să-şi dezvolte şi branduri proprii.
- Eduard Alexianu, Merlins Beverages: Eu cred că ar trebui să ne uităm la nivel global, şi la americani, polonezi, concurenţi , companii din alte domenii. Visul nostru este să fim prezenţi şi să acoperim la nivel global cu brandurile noastre, cât mai multe
- Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Am vizitat multe fabrici din Europa şi ce s-a construit în România în ultimii ani arată mult mai bine. Firmele locale trebuie să aibă mai mult curaj şi o poveste a produsului
- Irina Stăncescu, cofondator Pain Plaisir: Noi, afacerile mai mici, avem o libertate de joacă mai mare noi nu prea luăm decizii, ci testăm lucruri. Din aceste jocuri, apar tot felul de colaborări între noi
- Rucsandra Hurezeanu, fondator Ivatherm: De multe ori, românii au o idee preconcepută că brandurile româneşti nu ar avea destulă expertiză şi că nu ar fi destul de bine văzute pe anumite pieţe. Noi am fost foarte bine primiţi pe multe pieţe din Europa şi