INTERVIU. Michal Mrowiec, Ursus Breweries: S1/2024 a fost suprinzător de bun. Vremea, competiţiile sportive şi promoţiile au pus umărul la creşterea vânzărilor. Compania este lider de punct de vedere al cifrei de afaceri, iar brandul Ciucaş este cel mai bine vândut brand de bere de pe piaţă.

♦ Ursus Breweries, care are în portofoliu branduri precum Ursus, Ciucaş, Timişoreana, Kozel,  Peroni, are în derulare o investiţie de 50 mil. euro în fabrica din Braşov, iar anul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.