Interviu Iulian Nica, fondatorul La Cocoş, cel mai puternic retailer autohton după cifra de afaceri: Regula noastră de aur, „Biblia La Cocoş“, este că adaosul mediu e de aproximativ 9% peste preţul de achiziţie. Se poate construi o afacere şi cu aplicarea unui adaos mai mic
♦ Retailerul local La Cocoş, cunoscut pentru politica preţurilor mici, a ajuns la afaceri de circa 1 mld. lei anul trecut cu trei magazine ♦ Compania operează două hipermarketuri cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătul de mobilă Spectral a deschis un nou magazin propriu în Râmnicu Vâlcea şi a ajuns la 39 de locaţii
- O firmă poloneză pregăteşte o revoluţie: roboţi care să livreze alimente către locuinţele oamenilor
- Familia Ioniţă din Argeş a pariat pe o fermă de legume, a deschis apoi o băcănie şi acum face mâncare pentru evenimente. „Am ales să gătim pentru a avea cât mai puţine pierderi“
- O cooperativă cu 11 fermieri din satele Grojdibodu şi Hotaru din judeţul Olt face o fermă de bovine şi un abator cu 1,7 mil. euro, iar 90% din bani vin de la UE
- Lanţul american de fast-food Wendy’s vede potenţial pentru 100 de locaţii în România. Doly-Com din Botoşani este furnizorul de carne de vită pentru noua reţea de restaurante, iar furnizorul de pui este Transavia