Interviu. Angela Creţu, CEO-ul Avon la nivel global: Anul 2023 va fi unul fără precedent, iar cea mai mare greşeală pe care executivii ar putea să o facă e să încerce să aplice soluţii care au funcţionat în alte crize
► Avon este un business de peste 4 mld. euro anual, o companie care are prezenţă în circa 70 de ţări ► România este una dintre cele mai puternice cinci pieţe pentru grup ► Avon...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Alina Filip, asociat, Transmeteorit: Am dezvoltat proiecte pe fonduri europene, am luat o finanţare pentru o fabrică de procesare legume şi un depozit
- Răzvan Prelipcean, co-fondator, Naturleg Organic Farming: Agricultura nu mai e doar despre ce pui în camp, ci despre strategii de business, de marketing, digitalizare, eficientizare
- Marinela Panait, Manufacturing and RA Director, Farmavet România: România este în urmă la implementarea politicilor de reducere a consumului de antibiotice, promovate la nivel european, şi trebuie să pornim de la educaţie
- Radu Gherman, Carrefour România: Aproape 600 de fermieri livrează direct către magazinele noastre din zona în care îşi desfăşoară activitatea; Testăm un proiect pilot de achiziţii locale la Piatra Neamţ
- Indra Mihăilă, Corporate Affairs Manager, PepsiCo East Balkans: PepsiCo lucrează acum cu 22 de fermieri în România, care cultivă 1600 hectare de cartofi industriali şi acoperă 90-95% din nevoia de cartofi pentru chips-uri, la fabrica locală