Inflaţia loveşte în consumul casnic. O creştere de sub 4% faţă de un avans cu două cifre în urmă cu câţiva ani
♦ Inflaţia a temperat puternic creşterea vânzărilor în magazine ♦ Pe medie, inflaţia este de 15%. În februarie, inflaţia la produsele alimentare a fost de 22%, de 38% în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cartofiori de Covasna, produs condimentat şi vândut la pungă în retail, deţinut de Spicy Food, a atras de la UE 250.000 de euro pentru un depozit şi extinde lanţul scurt de aprovizionare, deja susţinut de 20-30 de fermieri locali
- Oradea, poartă către Vest, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Oana Bungău, OptiOne: Piaţa de optică are loc de creştere. Oamenii încă îşi cumpără ochelari din supermarket sau din farmacie, şi-i iau „de-a gata“
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. Programul Săptămâna Verde a deschis o nişă de dezvoltare pentru fermele de familie în zona atelierelor pentru copii. Anul acesta însă, în bugetul AFM săptămâna verde nu beneficiază de niciun ban
- Analiză Analiză ZF. Pagina verde. Ne lovim de deşeuri la tot pasul, dar vedem tot mai multe produse alimentare supraambalate cu plastic şi carton în magazine, deşi ar trebui să fie vândute simplu, vrac. De ce?