Industria alimentară s-a aliniat la schimbările anului 2020: manageri noi capabili să vândă mai mult online pentru clienţi mai cumpătaţi
Jucătorii mari din industria alimentară au recrutat în acest an manageri capabili să vândă mai mult online pentru clienţi mai cumpătaţi, care au fost mai atenţi la bugetul alocat...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ana Ştefan a plecat din funcţia de brand manager de la Hochland să se ocupe de marketingul companiei româneşti de produse de panificaţie Velrom
- Rovere Mobili a vândut peste 3.200 de articole prin magazinul online
- Retailerul de mobilă şi decoraţiuni Vivre Deco a atras 7 milioane de euro printr-un plasament privat de obligaţiuni, intermediat de TradeVille
- Piaţa de M&A în T1/2021: Volumul pieţei a scăzut cu 26%, dar valoarea tranzacţiilor a trecut de 600 mil. euro, peste nivelul înregistrat în T1/2020. PwC: În perioada următoare ne aşteptăm la o creştere a apetitului şi activităţii fondurilor de investiţii
- Grafic: Evoluţia cotei de piaţă a Profi într-un deceniu