Inditex a renunţat la unul dintre cele opt branduri ale sale. Toate magazinele Uterque au fost închise, inclusiv cel din Băneasa Shopping City
Grupul spaniol mai deţine Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Oysho, Pull&Bear şi Massimo Dutti, toate prezente şi în România.
Gigantul spaniol Inditex, ce deţine printre...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Agroland se uită spre pieţele din vestul Europei. Horia Cardoş, CEO: Italia ar putea să fie prima ţară în care să ducem conceptul de magazine pentru animale şi grădini
- Surpriză: Consiliul Concurenţei a efectuat inspecţii inopinate la sediile a şase mari lanţuri de retail alimentar, pentru a evalua respectarea practicilor comerciale corecte: Am găsit practici de nerespectare a termenelor de plată, impunerea unor termene
- Exclusiv ZF Corporate Andrei Solomon, director comercial Expur: România e nr.1 la cultura de floarea-soarelui, dar nu şi la ulei. Producţia este de 1,8-2 milioane tone de seminţe, iar capacitatea de procesare este 1 milion de tone
- Barometrul RetuRO: Rata de returnare a ambalajelor depăşeşte în septembrie 90%, pentru a doua lună consecutiv. La 9 luni, rata finală de reciclare este de 79% la plastic, 75% la metal şi 72% la sticlă
- Exclusiv ZF Corporate Andrei Severin, fondator Cahm Europe: Designul e o parte a brandului, povestea completează. Când lansezi un produs, ai nevoie de ambele perspective