Ce indică primele rezultate financiare din 2023? Românii au mâncat hamburgeri şi cheeseburgeri de la McDonald’s în valoare de 166 mil. euro în primele şase luni din 2023, cheltuind cu 22% mai mult decât în anul anterior. În aceeaşi perioadă, inflaţia a coborât treptat până la circa 10%
♦ Mai mult, reţeaua de restaurante nu a mizat puternic pe expansiune în primul semestru din 2023, aşa că a existat o creştere reală a businessului ♦ În perioadele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Puratos, producător de ingrediente pentru cofetărie, vrea să-şi dubleze businessul până în 2030, la 100 mil. euro
- Bursă. DN AGRAR accelerează demersurile pentru listarea pe Piaţa Principală a BVB în S1/2027
- Perspectivele industriei textile a Turciei se întunecă
- Dan Ostahie, fondatorul Altex, despre 2026: Mediul de afaceri românesc va resimţi impactul atât al factorilor interni, cât şi al celor externi
- Alka, Croco şi Gusto, singurele branduri româneşti în top exportatori de biscuiţi şi produse de patiserie