Horia Cardoş vrea 20 de supermarketuri Agroland în patru ani şi pariază 6 mil. euro pe noile deschideri. Agroland are deja o reţea de 250 de magazine tradiţionale cu suprafeţe cuprinse între 50 şi 150 mp
Agroland, companie dezvoltată de antreprenorul Horia Cardoş, va investi aproximativ 6 mil. euro în dezvoltarea a 20 de supermarketuri cu produse agricole care vor avea o suprafaţă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul de dulciuri Pan Food Sibiu: Aveam în plan construcţia unei noi fabrici, dar am decis să amânăm investiţiile din cauza contextului actual
- ZF Live. Bogdan Alexandrescu, CEC Bank: Băncile şi IFN-urile au ajuns la o expunere de 50 mld. lei pe agricultură, iar în 2025 ne aşteptăm la menţinere. Fermierii sunt precauţi şi nu-şi asumă singuri investiţii majore: fac investiţii doar cu bani europeni
- GEN Z. Ai grijă ce link deschizi şi cu cine vorbeşti la telefon, banii tăi depind de asta! Pune-ţi întrebări, nu te încrede în promisiuni tentante de pe internet şi ţine minte – „better safe than sorry“
- Bursă. Creşteri pentru DN Agrar în primul semestru: plus 22% la afaceri şi 80% la profit
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Ioan Stânea, fondatorul producătorului de dulciuri Pan Food: Aveam în plan construcţia unei noi fabrici, dar am decis să amânăm investiţiile ca să vedem ce impact vor avea aceste măsuri fiscale asupra consumului