Harta puterii de cumpărare în România: Un locuitor din Bucureşti are de cheltuială de 2,5 ori mai mulţi bani ca unul din Moldova. Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, faţă de bugetul de 5.300 de euro în cea mai săracă regiune a ţării, Moldova
România are o putere de cumpăre medie la nivel naţional de 7.453 de euro per capita, ceea ce înseamnă 49,5% din nivelul mediu european, arată o analiză a companiei de cercetare de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Philip Morris International a investit peste 43 mld. euro, în ultimii cinci ani, la nivelul Uniunii Europene, dintre care aproape 20 mld. euro au fost direcţionate către lanţul de aprovizionare
- Elena Birtoc, vicepreşedinte APMR la deschiderea evenimentului BIFE-SIM: noi, producătorii de mobilă, trebuie să ne orientăm spre design, să nu vindem doar marfă. Însă, industria are nevoie de susţinere din partea Guvernului
- Eurostat: România rămâne şi în august statul membru UE cu cea mai mare rată a inflaţiei anuale, de 8,5%, urmată la distanţă de Estonia, cu 6,2%
- Bursa. Alexandru Filip, CEO Purcari, a vândut 50.800 de acţiuni ale companiei la 21 de lei pentru circa 1 mil. lei
- Jabbar Kanani, preşedinte Agricover: Agricultura are nevoie de finanţare prin fonduri de investiţii şi piaţa de capital pentru a susţine dezvoltarea pe termen lung şi inovaţia