Harta puterii de cumpărare în România: Un locuitor din Bucureşti are de cheltuială de 2,5 ori mai mulţi bani ca unul din Moldova. Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, faţă de bugetul de 5.300 de euro în cea mai săracă regiune a ţării, Moldova
	
	
	 
România are o putere de cumpăre medie la nivel naţional de 7.453 de euro per capita, ceea ce înseamnă 49,5% din nivelul mediu european, arată o analiză a companiei de cercetare de...
				Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- Efectele creşterilor salariale şi ale maturizării economiei: Nu doar că România nu mai e văzută ca o destinaţie ieftină de producţie, acum şi antreprenorii români caută să se mute în ţări cu costuri mai mici
- Antreprenori locali. Producătorul de vinuri Domeniile Avereşti tatonează intrarea pe piaţa din Brazilia
- ZF Live. Cristina Ciuclea, Veranda Mall: Lucrurile merg bine, traficul este în creştere faţă de anul trecut
- Cehia va interzice creşterea găinilor în cuşti până în 2027
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. Adrian Mitache a renunţat la domeniul bancar pentru a paria pe HoReCa. „În timp ce alţii închideau, 5 to go continua să deschidă locaţii şi asta m-a convins să merg cu o franciză“
 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
				 
				