H&M este primul brand de modă ale cărui vânzări au sărit pragul de 1 miliard de lei: România rămâne campioană în regiune la rezultatele per magazin
Un magazin H&M din România are vânzări medii anuale de 3,9 milioane de euro, în linie cu valoarea de la nivel mondial a gigantului cu vânzări de 19 mld. euro şi 5.000 de magazine pe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză ZF ANALIZĂ. Paradoxul modei: românii sunt văzuţi drept pasionaţi de trenduri şi de modul cum arată, dar bugetele alocate pentru achiziţiile de modă nu ajung nici la jumătatea mediei europene şi sunt mai mici decât în Bulgaria ori Serbia
- Multinaţionalele susţin că închid fabricile pentru eficientizare, dar ce spun cifrele: Colgate-Palmolive făcea profit mai mare când avea producţie în România. Acum, detergentul de vase Axion e adus din Guatemala. Cum poate fi mai eficient să produci la „c
- Bursă. Oferta Cris-Tim: subscriere de 197% pe tranşa investitorilor de retail după două zile
- ZF Agropower. Producătorii de aronia: există potenţial pentru acest fruct, în special în magazinele de specialitate, însă piaţa de desfacere e o problemă. Avem nevoie de promovare
- Grafic: Topul ţărilor din Uniunea Europeană în funcţie de cantitatea de bere produsă (mld. litri)