Grzegorz Grabowski, managerul care conduce operaţiunile Maspex în regiune: creşterea inflaţiei aduce o provocare destul de mare. Se resimte o scădere a volumelor pe toate segmentele, dar continuăm să investim
♦ Grupul Maspex este unul dintre cei mai mari producători de băuturi şi alimente, având mai multe fabrici. În 2022, Maspex Romania a atins o cifră de afaceri de 1 mld. lei....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Avocaţii de la Clifford Chance au asistat grupul polonez Green Factory la finalizarea achiziţiei producătorului de salate Eisberg de la compania elveţiană Bell Food Group
- Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Vrem să punem producătorii români în contact cu colegii din Auchan care se ocupă de listări în Franţa pentru a putea fi prezente şi mărci româneşti în magazinele de acolo
- Radu Timiş Jr, CEO, CrisTim: Ne uităm cum putem să ne extindem afară. Ne uităm la branduri mici-medii din regiune pe care le putem achiziţiona şi să creştem prin ele
- Lavinia Dinculescu, Head of Marketing, One United Properties: Ne uităm peste graniţă. Există planuri să investim afară. Sunt deja multe branduri româneşti care au trecut graniţele
- Adelina Badea, CEO, Mobexpert: Ca investiţii, 2025 a fost un an foarte bun pentru Mobexpert. Orice criză poate fi o oportunitate