Grupul Carmistin, afaceri de 438 milioane de lei la S1/2019, plus 40%: Piaţa are încă un potenţial important de creştere, iar planurile noastre de dezvoltare nu se opresc aici
Grupul Carmistin, un business integrat agro-alimentar care porneşte de la cultivarea pământului şi creşterea animalelor până la vânzarea produselor din carne în retail, a înregistrat la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Branduri româneşti 2025. Producătorii români pot deveni tigrii producţiei pentru Europa, dar oportunităţi de creştere pentru brandurile locale sunt încă şi pe plan intern. „Antreprenorii trebuie să aibă mai multă încredere în ei şi mai mult curaj“
- România a avut o producţie bună de legume în acest sezon, dar nu-şi găsesc locul pe piaţa locală şi caută ieşire spre ţările baltice şi nordice. Polonia ne-a luat-o înainte
- Antreprenori locali. Altex merge spre 10 mld. lei cifră de afaceri: Brico Depot intră oficial în grup, iar ritmul de extindere va fi de 7-10 magazine Altex şi Brico Depot anual
- ZF Branduri Româneşti. Antreprenorii români trebuie să prindă mai multă încredere în brandurile proprii şi în eticheta „Made in Romania“. Comunicarea clară, investiţiile în tehnologie şi producţie ar putea duce la creşterea economică. „Ca piaţă, venim cu
- Reţele de magazine cu preţuri „brutal“ de mici se deschid pe bandă rulantă în Budapesta. Sunt produsele ultraieftine la mare căutare pe fondul stagnării economiei locale?