Grafice şi tabele retail
Ultima actualizare: 8 septembrie 2015
În această secţiune de statistici veţi găsi date cu privire la retail-ul modern, cel tradiţional, cheltuielile făcute de români...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Farmacia Tei şi-a crescut cu 20% afacerile în primele zece luni şi ţinteşte 1,65 mld. lei până la final de an: anul viitor pune pe harta expansiunii farmacii noi în Focşani, Ploieşti, Timişoara, Galaţi şi Cluj-Napoca
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Laura Sardescu, cofondatoare, Neakaisa.ro: Noi ne adresăm clienţilor cu venituri peste medie, dar am remarcat anul acesta că cererea s-a dus înspre produsele cu preţuri mai mici
- ZF Agropower. Dan Corbuţ, fondatorul Agroind Cauaceu, care exploatează 3.500 de hectare în Bihor: Suprafaţa cultivată cu rapiţă a crescut cu 10-15% în judeţ acest an, dar fermierii nu se despart de porumb. Chiar dacă arşiţa din vară a redus recolta de por
- Coface Top 500 Cele mai mari companii din ECE: România, a doua cea mai importantă economie din regiune, ocupă locul 4, cu 56 de companii în clasament. Firmele româneşti au avut cea mai mare scădere a profitului net din regiune, însă îşi menţin în continua
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Exclusiv ZF Corporate. Top 1.000 cele mai mari companii din România. Azi, liderii din panificaţie. Forţa impresionantă cu care covrigii Luca se bat cu ofensiva multinaţionalelor pe o piaţă de 2,6 mld. euro