Grafic: Top 15 categorii de alimente unde mărcile proprii ale retailerilor fac jocurile
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Materialul a apărut în ediţia din 4 decembrie 2025 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Via Transilvanica. Oana Frenţiu, producător de cosmetice naturale din Caraşova, jud. Caraş-Severin: Banatul este în marea lui parte rural, iar majoritatea oamenilor au plecat în străinătate. Via Transilvanica le poate oferi localnicilor o posibilitate de
- Cafeaua 5 to go face pasul spre benzinării prin intermediul unui parteneriat cu cel mai mare petrolist idependent, OSCAR Downstream
- Antreprenorul Florin Mitocaru din Suceava, la un pas de afaceri de 10 mil. euro în 2024 cu producătorul de suplimente alimentare Alevia
- Profitul net al producătorului de suplimente alimentare şi ceaiuri Dacia Plant a crescut cu 14,7% în 2024, la afaceri de 81,4 mil. lei
- Grafic: Top 15 categorii de alimente unde mărcile proprii ale retailerilor fac jocurile