Grafic: Evoluţia vânzărilor din restaurantele fast-food de tip lanţ, specializate în burgeri
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Materialul a apărut în ediţia din 14 august 2024 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Analiză ZF. Cum au devenit Bulgaria, Polonia şi Ungaria cei mai mari „duşmani“ comerciali ai României. Deficitul comercial cu cei trei vecini s-a triplat în 10 ani, de la 3,5 mld. euro la 9,3 mld. euro
- Care au fost evenimentele care au marcat o piaţă de 30-35 mld. euro: într-o eră a prudenţei, o serie de tranzacţii-cheie reconfigurează unul dintre sectoarele de bază din economie
- Producător cu 4,6 hectare cultivate cu aronia în Suceava: „Cum e cunoscut Hagi pentru fotbal, aşa e cunoscută aronia pentru scăderea glicemiei, scăderea tensiunii, reglarea nivelului de colesterol, un energizant foarte bun“
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Reptiland Bucureşti, un spaţiu expoziţional cu reptile şi plante exotice, a ajuns la circa 150.000 de vizitatori într-un an şi ar putea ajunge la venituri de 1 mil. euro anul viitor. „Vrem să ne
- Analiză Analiză ZF. Polonezii domină producţia de mâncare din regiune. Toată industria alimentară românească generează afaceri cât primele zece companii poloneze: 16 mld. Euro