Grafic: Evoluţia reţelei de magazine Mega Image în România între 2008 şi 2022
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Media&Advertising
Materialul a apărut în ediţia din 7 iulie 2025 a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bruxelles-ul este hotărât să nu lase pe nimeni să se atingă de subvenţiile directe de sute de miliarde de euro pentru fermieri
- În fiecare zi în Polonia dispar cel puţin zece magazine
- Marius Badea, proprietarul Brădet, un brand de lactate artizanale din Argeş: „Cea mai mare bătaie de cap sunt vânzările. Lupta noastră este să fim prezenţi la raft“
- ZF Agropower. Ianco Zifceak, cofondator al Maxagro: România ar trebui să facă din zootehnie şi procesare o prioritate naţională, pe lângă irigaţii. Ne securizăm producţia când temperaturile sunt de 40°, cu irigaţii, dar ce facem cu ea? Exportăm materie pr
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Inginerul piscicol Diadem Atodiresei produce 1.000 de tone de peşte de acvacultură în două ferme piscicole din Iaşi şi Botoşani: „Fondurile europene ne-au ajutat să ne dezvoltăm şi să creştem“