Grafic: Evoluţia pieţei totale de FMCG şi a celei online de profil
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Materialul a apărut în ediţia din 1 decembrie 2025 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Radiografia industriei de încălţăminte
- Grafic: Evoluţia pieţei totale de FMCG şi a celei online de profil
- Profitul pe T3 al Cris-Tim a crescut cu 32% într-un an şi a redus evaluarea companiei la 13,35 ori, sub nivelul de după listare cu un P/E de 14,5
- Pachetele de vacanţă nu merg în acelaşi coş cu pâinea sau telefoanele. Retailerii din industria alimentară şi electro-IT, care au mizat pe vânzarea de vacanţe în propriile reţele, au renunţat la segmentul de turism chiar în perioade în care sectorul era
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Cris-Tim, cu o istorie de 33 de ani de ani, a fost şi a rămas o afacere de familie. Cum îşi propune grupul dublarea businessului în cinci ani? „Viteza în luarea deciziilor într-o industrie atât de dinamică precum FMCG este