Grafic: Evoluţia pieţei produselor cosmetice şi de parfumerie pe segmente
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul IMM
Materialul a apărut în ediţia din 19 iunie 2017 a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un antreprenor din Constanţa cultivă 400 de hectare de legume pe care le vinde către marile lanţuri, HoReCa şi procesatori. Acum, vrea să investească în procesare proprie. „Am investit în irigaţii, în logistică, în dezvoltare. Fiecare investiţie a atras o
- PepsiCo a investit 8,5 mil. dolari într-o linie nouă de îmbuteliere a băuturilor în doze în fabrica din Dragomireşti-Deal, unde are o capacitate de producţie anuală de 500 mil. litri, din care 20% merg la export
- Temu din China înregistrează mai mult de o dublare a profiturilor sale din UE, la aproape 120 milioane dolari, deşi are doar opt angajaţi
- Guvernul maghiar lansează noi măsuri fiscale şi financiare de susţinere a fermierilor
- Va fi Europa paradisul consumatorilor de fashion? După exportatorii chinezi de textile şi haine, şi cei indieni vor să inunde piaţa europeană cu produse ieftine. Vor urma exportatori şi din alte ţări?