Grafic: Evoluţia indicatorilor financiari ai Altex România în ultimii 12 ani
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness Mai multe grafice şi tabele din domeniul Business Hi-tech Mai multe grafice şi tabele din domeniul...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Oltina, unul dintre cei mai importanţi producători români din morărit şi panificaţie, din Urlaţi, a luat un credit de 100 mil. lei de la EximBank pentru capital de lucru şi punerea în funcţiune a unei noi mori
- Vânzările online, colacul de salvare pentru comercianţi în 2020
- Carrefour a implementat tehnologia blockchain în sectorul alimentar. Clienţii au posibilitatea de a afla informaţii, direct de la fermă, despre originea produselor pe care le consumă
- Altex continuă să se extindă în ţară şi deschide un magazin de 1.300 mp în Huşi, după o investiţie de 3 mil. euro
- Boomul din retailul mic. Magazinele Coralia Market din Sighişoara, deţinute de doi antreprenori locali, plus 23% la vânzări în pandemie. Reţeaua Coralia Market deţine opt magazine de proximitate situate în principalele cartiere din Sighişoara