GfK: Puterea de cumpărare a unui român – la 40% din cea a unui european. În Bucureşti puterea de cumpărare este de 10.500 de euro, în Vaslui de 3.700. Media la nivel naţional este de 5.881 de euro. În Polonia şi Ungaria, puterea de cumpărare medie este în jurul a 7.500 de euro, iar în Cehia este de aproape 10.000 de euro
Un român are la dispoziţie în medie 5.881 euro pentru cheltuieli şi economii în 2019, respectiv doar 40% din suma disponibilă a unui european, de 14.739 euro, arată datele unui studiu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce oferte au băncile la creditele ipotecare/imobiliare pentru persoanele fizice? Cu ce bani se cumpără acum apartamentele, cât este proporţia banilor proprii vs credit? Urmăriţi ZF Live marţi , 16 septembrie, ora 12:30, o discuţie cu Dan Niculae, CEO al
- Cum merge piaţa bancară, care este impactul scăderii economice asupra băncilor? Cum reuşesc băncile să facă profit într-o economie care stagnează? Care sunt marjele cu care operează băncile faţă de marjele din alte sectoare economice? Urmăriţi ZF Live ma
- Cât de important este să ai o cafenea la birou: Clădirile care includ spaţii de community şi au acces direct la metrou au o rată medie de neocupare de doar 7%, faţă cu 26% în cazul clădirilor tradiţionale
- Reţeaua Froo, dezvoltată de grupul polonez Żabka, a deschis un nou magazin în Bucureşti, în clădirea de birouri America House, având peste 120 de unităţi în 3 oraşe din România
- Analiză De ce e nevoie de fabrici şi industrie: Investiţii de peste 300 milioane de euro au transformat România în cel mai mare exportator de espressoare din Europa şi al doilea din lume