GfK: Puterea de cumpărare a unui român – la 40% din cea a unui european. În Bucureşti puterea de cumpărare este de 10.500 de euro, în Vaslui de 3.700. Media la nivel naţional este de 5.881 de euro. În Polonia şi Ungaria, puterea de cumpărare medie este în jurul a 7.500 de euro, iar în Cehia este de aproape 10.000 de euro
Un român are la dispoziţie în medie 5.881 euro pentru cheltuieli şi economii în 2019, respectiv doar 40% din suma disponibilă a unui european, de 14.739 euro, arată datele unui studiu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Holger Schell, senior managing director, Schwarz Digits – divizia de IT a giganţilor Kaufland şi Lidl: Cu investiţii continue în educaţie, competenţe şi colaborare regională, România poate deveni un punct de referinţă în arhitectura digitală a Europei
- Retrospectivă ZF 2025 - Agricultură. Una caldă, alta rece: producţie record la grâu, scădere istorică la porumb. O piaţă în plină schimbare cu exituri şi intrări ale unor mari jucători
- ANALIZĂ ZF. Companiile din industria alimentară au făcut investiţii de peste 200 mil. euro cu ajutor de stat în ultimii cinci ani. Jumătate dintre beneficiari sunt din industria cărnii
- Afaceri de la Zero. Maria Teodorescu pictează pe sticlă şi dezvoltă brandul de globuri şi decoraţiuni Vitri şi are propriul magazin în Cluj. „Mă gândesc să trimit şi în Europa pentru că sunt cereri de la românii plecaţi în afară.”
- Monica Tamaş, general manager, Unilever România & Moldova: 2026 va fi un an al maturizării strategice pentru multe companii din România. Pentru noi, România rămâne un pilon esenţial în arhitectura regională