GfK: Puterea de cumpărare a unui român – la 40% din cea a unui european. În Bucureşti puterea de cumpărare este de 10.500 de euro, în Vaslui de 3.700. Media la nivel naţional este de 5.881 de euro. În Polonia şi Ungaria, puterea de cumpărare medie este în jurul a 7.500 de euro, iar în Cehia este de aproape 10.000 de euro
Un român are la dispoziţie în medie 5.881 euro pentru cheltuieli şi economii în 2019, respectiv doar 40% din suma disponibilă a unui european, de 14.739 euro, arată datele unui studiu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lanţul românesc de restaurante Spartan, vândut anul trecut de omul de afaceri Ştefan Mandachi celor mai mari francizaţi ai lanţului, a încheiat 2023 cu afaceri de 48 de milioane de euro şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel
- Exclusiv ZF Corporate Delia Mircea, proprietar Contzilla: Începutul de an a adus presiune din partea Fiscului asupra antreprenorilor cu creşterea de taxe dar şi la nivel declarativ
- Exclusiv ZF Corporate Sterică Fudulea, CNIPMMR: Anul trecut s-au înfiinţat cu 68.139 de companii mai multe faţă de 2022. Apetitul antreprenorial este pozitiv, avem nevoie de mai multe programe de susţinere.
- Agricultura românească. Noi tehnologii şi provocări. Fermierii din Galaţi fac diferenţa în balanţa comercială agroalimentară: Exportăm 30-40 de camioane cu castraveţi şi pepeni lunar, mare parte spre Ucraina
- Daniel Donici, Artesana Tecuci: „E foarte bine că există programe care ajută oamenii să se reintegreze pe piaţa muncii. Dar unde găseşti oameni care au lucrat o viaţă în siderurgie să vină să lucreze într-o fabrică de brânzeturi?“