GfK: Cheltuielile pentru bunuri de larg consum au crescut în primele trei luni ale anului cu aproape 14%, iar cantităţile cumpărate cu 11%, odată cu primele măsuri luate de autorităţi pentru reducerea răspândirii COVID19

Cheltuielile făcute de români pentru bunuri de larg consum au crescut în primele trei luni ale anului cu aproape 14% comparativ cu perioada similara din 2019, iar tendinţa de a face stocuri...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.