Germanii de la Hornbach, cu afaceri de 875 mil. lei, au început construcţia unui magazin nou la Cluj-Napoca, iar la Constanţa au ales terenul pentru o nouă unitate. La Oradea au investit 28,5 mil. euro cu noul magazin
Recent, Hornbach a investit 28,5 milioane de euro în cel de-al şaptelea magazin al reţelei pe piaţa locală, care se deschide miercuri la Oradea.
Retailerul german de materiale de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Apare un nou pol de retail pe harta Capitalei: Altex şi XXXLutz cumpără terenuri de peste 17 mil. euro de la antreprenorul clujean Dorin Bob, pentru cel mai mare parc comercial din sudul Bucureştiului
- Chinezii de la Haier scot la vânzare fabrica de frigidere din România, o investiţie de 70 mil. euro
- Carmistin: Putem să avem lanţ integrat de la fermă la furculiţă şi în sectorul cărnii de porc
- Procesatorul de nuci Transilvania Nuts va deschide la începutul anului viitor o nouă fabrică, o investiţie de 10 milioane de euro
- Detergent, deodorant şi pastă de dinţi se vând doar la discount? Vânzările promoţionale reprezintă aproape 40% din totalul vânzărilor de bunuri pentru locuinţă şi 30% din cele de îngrijire personală