Gen Z. Tribe lifestyle. Cum vrea un antreprenor să readucă la viaţă zona magazinului Cocor cu ajutorul cafenelei de specialitate Gong Cafe?
În iarna lui 2020, pe când lumea se pregătea să sărbătorească primul Crăciun în vreme de pandemie, Iulian Susanu se pregătea să deschidă o cafenea, o decizie aproape de neînţeles...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Topul celor mai vândute branduri de apă minerală (valoare, 2021)
- Grafic: Evoluţia mărcilor private în piaţa bunurilor de larg consum (valoare)
- ZF Live. Grégoire Vigroux, antreprenor francez în România: În România nu este nicio şcoala de business, sunt unu-două programe de MBA, prea puţin
- Românii consumă 1% din toată berea băută în lume, iar la consum per capita sunt pe locul patru mondial
- Antreprenori locali. Mihai Anghel, Cerealcom Dolj: Nu seceta de acum mă îngrijorează, ci perspectiva că nu se face nimic şi anul viitor va fi drastic. Cerealcom Dolj, cea mai mare firmă din grup, a avut în 2021 afaceri de 1,25 mld. lei, în creşetere cu 62