Compania Rex Concepts BK România, francizatul Burger King în România are un buget de 7,5 mil. euro pentru expaniunea pe plan local. Ţinta: deschiderea a 12-15 restaurante în 2025
♦ „Vedem o tendinţă clară de adaptare a consumatorilor la noile realităţi economice, cu un apetit crescut pentru formatele rapide şi accesibile, precum restaurantele de tip fast...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tranzacţie. Cremeria Emilia, compania care deţine brandul de îngheţată Gioelia, a cumpărat spaţiul de pe Calea Victoriei în care se află gelateria Velocità şi se mută acolo din 2027
- Efecte secundare ale războiului comercial iniţiat de SUA: Produsele ieftine „made in China“ vor inunda şi mai mult pieţele fără taxe, precum România. Platformele Temu şi Shein vor prospera, iar unele fabrici locale vor ajunge să se închidă sau vor intra î
- Tranzacţie în retailul de nişă: Retailerul de aparate auditive Clarfon, liderul pieţei, cumpără unul dintre competitorii săi şi ajunge la 117 magazine în România. Clarfon, care are în spate fondul de private equity Value4Capital, a achiziţionat Audiolux,
- Pagina verde. Comunitatea Slow Food Buzău va reabilita o moară veche de lângă Vulcanii Noroioşi şi o va transforma în centru educaţional culinar
- Bursă. Viitorul începe astăzi. DN Agrar, ale cărei acţiuni au plus 80% anul acesta, pregăteşte o revizuire a bugetului pentru 2025, în contextul unor venituri mai mari decât cele estimate iniţial pe fondul scumpirii laptelui