Francezii de la Auchan îşi extind portofoliul: după comerţ alimentar şi haine intră şi pe piaţa cosmeticelor
Retailerul francez Auchan, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 50 de magazine alimentare sub mai multe formate, a adus în România brandul de cosmetice LillaPois. Gigantul...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul berii Zimbru investeşte 6 mil. lei în panouri fotovoltaice şi echipamente noi de producţie. „Vom mări sortimentaţia, ne vom dezvolta şi vom ataca noi pieţe de desfacere“
- Inflaţia alimentară ia o pauză, cu grâul, porumbul şi uleiul de soia consemnând scăderi
- Pe germani îi aşteaptă noi scumpiri la alimente
- Cârciumile tradiţionale din satele Cehiei îşi trag obloanele din cauza poverii costurilor
- Preţurile grâului, porumbului şi orzului, vara, s-au dublat în doi ani. „În următorii 3-5 ani, cred că agricultura va fi plătită foarte bine şi se vor face investiţii masive“