Firma românească Office Barista preia Waterpure Office Systems şi devine unul dintre cei mai mari integratori de soluţii de apă, cafea şi ceai pentru birouri

6 dec 2018 Autor: Roxana Rosu

Office Barista, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de OCS (Office Coffee Services), preia Waterpure Office Systems, şi devine unul dintre cei mai mari integratori de soluţii de apă, cafea şi ceai pentru spaţiile de birouri, compania vizând extinderea pe pieţele externe, în Bulgaria, Polonia şi Republica Moldova.

Waterpure Office Systems este unul dintre principalii jucători pe piaţa locală pentru soluţiile de servire a apei pentru companii, distribuitor exclusiv al Waterlogic International, liderul mondial pentru soluţii de servire a apei la birou.

Office Barista a încheiat 2017 cu vânzări de 750.000 euro şi, după preluarea Waterpure, estimează pentru anul în curs o cifră de afaceri dublă, de 1,5 milioane euro. Mai mult, ca urmare a cererii tot mai mari pe segmentul de cafea, previziunile pentru 2019 indică afaceri de 2,5 milioane euro.

Noul CEO al companiei este Mihai Sugureanu care, în ultimii 10 ani, a condus departamente de vânzări si marketing în cadrul Austral, UPC şi Whirpool. Obiectivul noului CEO este susţinerea strategiei de creştere a companiei şi extinderea serviciilor în afara ţării.

Serviciile Office Barista sunt reprezentate de abonamente specifice pentru cafea, apă şi ceai. Compania are acoperire naţională, deservind peste 350 de companii medii şi mari, mai ales în Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Iaşi.

Abonamentele pentru apă şi cafea reprezintă câte 50% din ponderea vânzărilor, iar abonamentele pentru ceai, recent introduse în gama de servicii, vor genera anul viitor 10% din totalul vânzărilor, potrivit estimărilor companiei.

 Office Barista şi-a propus pe termen scurt şi mediu consolidarea prezenţei pe pieţele din Iaşi, Cluj, Braşov şi Timişoara, precum şi extinderea în regiune, într-o primă etapă în Bulgaria, Polonia şi Moldova, acolo unde clienţii din plan local ai Office Barista sunt prezenţi cu filiale. Compania vizează, de asemenea, extinderea pe segmentele de HoReCa şi retail.

„Creşterea accelerată din fiecare an a venit datorită popularităţii tot mai mari a conceptului de well-being la birou, în cazul nostru aducerea conceptului de Freshly Ground Coffee în interiorul companiei. La aceasta adăugăm şi parteneriatele noastre cu Waterlogic şi Franke, lideri globali în domeniile lor, fapt care asigură cea mai bună calitate a produsului finit ce ajunge în paharul sau cana clientului final. Suntem pe drumul cel bun şi avem toată încrederea că ne vom îndeplini obiectivele financiare şi de extindere”, declară Mihai Sugureanu, CEO Office Barista.

 

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.