Fermierii sârbi sunt hotărâţi să se opună proiectului Rio Tinto chiar şi după desemnarea acestuia drept strategic pentru UE
Fermierii din regiunea Jadar din Serbia sunt determinaţi să oprească dezvoltarea proiectului de extracţie de litiu de către Rio Tinto, proiect identificat recent ca fiind strategic de către...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mai sunt napolitana Joe, crema Elmiplant, ciocolata Poiana şi detergentul Dero branduri româneşti dacă sunt produse în străinătate?
- Cum poate România să ajungă de la croitor în lohn la creator de modă? Şansa stă în producţia cu valoare adăugată
- Grafic: Evoluţia rezultatelor Albalact şi Danone în 5 ani
- De la croitor la creator. Poate România să folosească experienţa producţiei în sistem lohn pentru a-şi dezvolta propriile branduri de modă? Şansa industriei textile stă în producţia cu valoare adăugată
- Antreprenori locali. Producătorul de şerveţele umede Europack din Constanţa, plus 20% în afaceri la cinci luni: „Am crescut şi la export, unde vindem 30% din producţie, dar şi pe piaţa locală“