Farmec a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de peste 60 de milioane de euro, în creştere cu 9,5% faţă de anul precedent. ZF Live. Mircea Turdean, Farmec Cluj: Dezinfectanţii şi produsele de curăţenie au compensat scăderile din zona cosmeticelor. Pentru noi, 2020 a fost foarte bun

Farmec, cel mai mare producător local de produse cosmetice, aflat pe piaţa din România de zeci de ani, s-a adaptat cerinţelor consumatorilor şi s-a concentrat pe produsele de cu­ră­ţenie...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.