EXCLUSIV ZF. Lidl, liderul comerţului local, anunţă unul dintre cele mai ambiţioase planuri de expansiune. Vrem să mai deschidem 200 de magazine în România până în 2030. România este o piaţă deschisă, dinamică, cu potenţial major de dezvoltare
♦ Compania Lidl Discount, care operează businessul de retail din România al discounterului german, a raportat în 2023 (cele mai recente date publice) afaceri de 21,8 mld. lei, plus...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 12. LIDL Discount SRL
- Exclusiv ZF Corporate 9. Kaufland Romănia
- Exclusiv ZF Corporate 6. Pavăl Holding
- Retail Park Ciolpani, proiectul de retail dezvoltat de Meta Estate Trust pe DN1, a fost deschis oficial, în urma unei investiţii de 2 milioane euro
- Cristian Popa, CFA: Câţi bani vin şi câţi bani pleacă din România ca remiteri ale angajaţilor. Volumul sumelor trimise acasă de muncitorii străini a crescut de peste patru ori în ultimii cinci ani