Evoluţia vânzărilor (mil. euro) şi a reţelei de magazine a Billa România
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Materialul a apărut în ediţia din 24 decembrie a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Veranda Mall, centru comercial dezvoltat în zona Obor, intentionează să deruleze un nou proces de extindere în următorii ani
- ARMO: România ocupă locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală şi de Est la valoarea comerţului electronic, dar este printre ultimele locuri la ponderea cumpărătorilor online în totalul populatiei
- Bursă: Sphera Group adaugă un nou brand în portofoliu: Cioccolatitaliani. “Prima unitate va fi deschisă în nordul Italiei în prima jumătate a lui 2025 în urma unei investiţii de 500.000 de euro”
- OUG aprobată: fermierii ale căror culturi au fost afectate de secetă în proporţie de 50% în acest an nu va trebui să-şi plătească datoriile la bănci şi IFN-uri până pe 1 august 2025. Pierderile cauzate de secetă sunt estimate la 1,5-2 miliarde de euro. Pr
- Adnana Popa, gelateria Velocita: Avem nevoie de mai mulţi poli de interes în zona centrală a Bucureştiului pentru că în anumite momente Calea Victoriei poate deveni sufocantă