eMAG deschide al cincilea magazin de tip shop-in-shop online -Toys Shop, dedicat segmentului de jocuri şi jucării, cu peste 250.000 de produse listate. Un client cheltuie, în medie, 165 de lei pentru achiziţia de jucării în sezonul de iarnă

Retailerul eMAG lansează al cincilea magazin de tip shop-in-shop online, dedicat zonei de jocuri şi jucării, unde sunt grupate peste 250.000 de produse din oferta proprie şi a sellerilor din...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.