Eficienţa devine cuvântul de ordine în 2025. Companiile germane sunt preocupate de competitivitate. Ilie Bolojan: România a dovedit în ultimii ani că poate să facă paşi rapizi spre modernizare atunci când există o viziune clară şi o administraţie eficientă
Companiile membre AHK România pun în centrul preocupărilor lor competitivitatea, alături de angajaţi şi de competenţele acestora. Mediul de afaceri consideră tema europeană ca fiind...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mai mult de jumătate dintre români susţin că au un meniu echilibrat, iar legumele şi fructele continuă să ocupe primele locuri în alimentaţia zilnică. Ce produse sunt considerate cele mai nocive
- Lucian Baltaru, CEO, Sameday: Continuăm în 2025 să extindem reţeaua într-un mod accelerat. Păstrăm nivelul de investiţii la 50-60 de milioane de euro pe an
- Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria şi Ungaria: În prezent, 80% din traducerile produselor sunt făcute automat folosind AI. Un seller român care îşi listează gama de produse în Bulgaria şi în Ungaria adaugă circa 15% la vânzări pe fiecare di
- Phil Hobson, Affinity Leader International, Marsh: Cred că vom înregistra o creştere cu două cifre în România anul acesta, este un business bun pentru noi, este o piaţă foarte competitivă
- Alex Constantinescu, Discovery and Innovation Director eMAG: De la lansarea funcţiei de căutare cu imagini, undeva la 500.000 de căutării au fost pe bază de fotografie. Circa 20% din comenzile generate pe eMAG au avut loc după ce consumatorii au găsit pro