Efectul achiziţiilor şi investiţiilor: producătorul Tymbark şi Salatini a ajuns la afaceri de 541 mil. lei şi 1.500 de angajaţi
Maspex România, unul dintre cei mai mari producători de băuturi răcoritoare şi snackuri, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 541 mil. lei (116 mil. euro), în creştere cu 32% faţă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sfârşitul unei ere: Ultimul nume mare care pleacă - magazinul H&M de la parterul centrului comercial Unirea se închide după 14 ani. „E o decizie de business”
- Sondaj: Românii care preferă cumpărăturile online se îndreaptă preponderent spre magazinele locale, chiar dacă platformele internaţionale chinezeşti câştigă teren. Peste o treime vor să poată schimba adresa de livrare
- Proiectele de retail şi office dezvoltate de IULIUS în Suceava, Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara, certificate la nivel Platinum pentru eficienţă energetică, gestionarea resurselor naturale şi transport sustenabil
- Cum a ajuns un brand românesc pe radarele celui mai mare grup de retail din Europa. Grupul Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, vrea să ducă retailerul român La Cocoş în Europa. „Devenim navetă spaţială, cu o viteză de scalare de 30 de ori mai mare!“.
- Merele româneşti nu-şi găsesc loc la raft. „Principalul nostru concurent, Polonia, face dumping“