Edvin Abdulachim, Altex: În 2021 vom continua planul de transformare a magazinelor în centre de retail integrate
♦ Retailerul electroIT are peste 120 de magazine fizice, cele mai multe sub brandul Altex, dar şi câteva zeci sub marca Media Galaxy ♦ Acestora li se adaugă două unităţi online, câte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Branduri Româneşti. Antreprenorii români trebuie să prindă mai multă încredere în brandurile proprii şi în eticheta „Made in Romania“. Comunicarea clară, investiţiile în tehnologie şi producţie ar putea duce la creşterea economică. „Ca piaţă, venim cu
- Reţele de magazine cu preţuri „brutal“ de mici se deschid pe bandă rulantă în Budapesta. Sunt produsele ultraieftine la mare căutare pe fondul stagnării economiei locale?
- Procesatorul de carne Sagrod, controlat de antreprenorul Dan-Marius Ţîmpău din Botoşani, şi-a dublat profitul în 2024, la afaceri de 83 mil. lei
- Grafic: Evoluţia consumului de bere per capita (litri)
- Grafic: Evoluţia producţiei de bere în ultimii 20 de ani (mil. hl)