Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. De la zero la 650 de cafenele 5 to go în zece ani. „Am fost şi pe marginea prăpastiei, dar am ieşit de acolo şi de atunci tot urcăm. Avem astăzi alături de noi 315 francizaţi şi 2.000 de angajaţi“
♦ Radu Savopol şi Lucian Bădilă, doi antreprenori căliţi în HoReCa, au creat din 2015 încoace cel mai puternic brand românesc de cafenele, dar şi o comunitate de peste 300 de mici...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Steffen Greubel, CEO al grupului METRO, cu vânzări de 31 mld. euro: „În ultimii ani, România a fost una dintre cele mai de succes ţări din grup, nu doar ca performanţă financiară, ci şi în termeni de inovaţie“
- Altex a deschis un magazin de 4.000 mp în zona Pallady care face parte dintr-un proiect comun cu Mobexpert. Dan Ostahie şi Dan Şucu au investit împreună 15 mil. euro în noul spaţiu de vânzare
- Sibiu, oraş de business şi centru cultural, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Trei asociaţi au pornit o afacere online de inputuri pentru agricultură în 2014, când acest comerţ era pur offline. Astăzi, ei au ajuns la vânzări de 10 mil. euro
- Trei asociaţi au pornit o afacere online de inputuri pentru agricultură în 2014, când acest comerţ era pur offline. Astăzi, ei au ajuns la vânzări de 10 mil. euro
- O treime din români asociază relaxarea cu grătarul: vânzările de cârnaţi au urcat cu 16% în S1/2025 faţă de S1/2024, dar ceafa de porc rămâne vedeta